-

ساعات کاری دفتر

9:00 تا 18:00 
مطالب و اطلاعات حقوقی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 اسفند 1399
نمونه صورتجلسه و قرارداد بین شرکای شرکت

 نمونه صورتجلسه و قرارداد بین شرکای شرکت

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 7325

 

متن صورتجلسه و قرارداد شرکای شرکت تجاری

به موجب این صورتجلسه شرکاء شرکت ...... با مسئولیت محدود، سرکارخانم (د.ی) به شماره ملی .... (با وکالت مسعود محمدی) و جناب آقای (الف.ق) به شماره ملی ..... درخصوص نحوه تقسیم سود شرکت (از آغاز شراکت تا زمان واگذاری سهام) و نیز انتقال سهام و سایر مسایل راجع به این شرکت به شرحی که در ادامه خواهد آمد توافق نمودند و وکیل مسعود محمدی با اختیار مصالحه و سازش به موجب وکالتنامه شماره .... مورخ 1394/04/12 ذیل این صورتجلسه را به وکالت از سرکار خانم (د.ی) امضا می نماید.

 

1- سهم سود خانم (د.ی) در طول دوران عملکرد شرکت تا زمان خروج ایشان کلاً مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال محاسبه گردیده و مورد توافق واقع شد که این مبلغ طی دو فقره چک به مبالغ مساوی از سوی آقای (الف.ق) به ایشان پرداخت خواهد شد. تاریخ چک اول 94/08/25 و به شماره ... عهده بانک شهر شعبه میدان جمهوری چک بعدی 95/02/25 و به شماره ..... عهده همان بانک، خواهد بود.

 

2- آقای (الف.ق) بابت مطالبات شخصی خانم (د.ی) از محل قرارداد مورخ 1393/05/15 بین شرکت و آقای (علی.ع) مبلغ چهار صد میلیون ریال به موجب یک فقره چک به تاریخ 1394/06/02 به شماره ..... عهده همان بانک، به خانم (د.ی) پرداخت خواهند نمود و خانم (د.ی) از این پس در خصوص آن قرارداد، ادعای هیچ گونه حقی نخواهند داشت.

 

3- سهم خانم (د.ی) بابت ارزش سهام و سهم الشرکه به موجب یک چک به مبلغ سیصد میلیون ریال و در تاریخ 1395/05/02 و بشماره ... و عهده همان بانک از سوی آقای (الف.ق) به ایشان پرداخت می گردد.

 

4- خانم (د.ی) هم زمان با امضاء این صورتجلسه سهم خود را از شرکت .... به شماره ثبت .... را به طور کامل با تمام توابع و ملحقات و حقوق ناشی از آن را به موجب یک وکالتنامه رسمی بلاعزل به اقای (الف.ق) منتقل خواهند نمود با این شرط که وکیل تنها پس از وصول کلیه چکهای مذکور در این توافقنامه (بندهای او2) حق اعمال آن وکالتنامه و انتقال سهام را خواهد داشت و در صورتی که هریک از چکهای ایشان به هر دلیلی با عدم پرداخت مواجه شود، توافق طرفین در خصوص انتقال سهام منفسخ و ملغی بوده و چکهای پرداختی جهت وجه التزام ناشی از تخلف تلقی گردیده و به آن جهت قابل وصول است و انتقال سهام و اعمال موضوع وکالت و اعتبار وکالتنامه در صورت عدم پرداخت هر یک از چکهای آقای (الف.ق) منتفی است و وکالتنامه باطل بوده و از درجه اعتبار ساقط است.مگر طرفین توافق صریح و کتبی برخلاف این شرط نمایند.

 

5- در خصوص مالیات عملکرد شرکت و ارزش افزوده تا تاریخ این صورتجلسه توافق گردید که فقط راجع به مالیات بر ارزش افزوده خانم (د.ی) مسئولیت خواهند داشت و این مسئولیت زمانی مستقر خواهد گردید که در کلیه جلسات رسمی و غیر رسمی با مقامات و مراجع مربوطه به همراه آقای (الف.ق) حضور داشته باشد. و نیز اینکه سرکار خانم (د.ی) اخلاقاً خود را متعهد به مالیات به عملکرد سال 1393 می دانند.

 

6- سرکار خانم (د.ی) حق خواهند داشت در طول یکماه آینده از کلیه دفاتر شرکت فتوکپی در اختیار داشته باشند.

 

7- آقای (الف.ق) تا زمان اعمال وکالتنامه حق استفاده از دسته چک شرکت با امضاء مشترک را ندارند و بعد از اعمال وکالت راجع به تغییرات باید مراتب حذف نام خانم (د.ی) از حساب شرکت را انجام دهند و در غیر این صورت در قبال اشخاص ثالث و دارندگان چکهای متعلق به شرکت خود به تنهایی مسئول خواهند بود.

 

8- پس از امضاء صورتجلسه و حصول توافق و رد و بدل شدن چکها کلیه مسئولیتهای ناشی از شراکت در قبال اشخاص ثالث و سازمانها و نهادهای ذیربط در مقابل شرکت از ابتدای تشکیل آن تا زمان امضاء این صورتجلسه به عهده آقای (الف.ق) بوده و خانم (د.ی) مسئولیتی نخواهد داشت و در صورت مراجعه اشخاص ثالث، طبیعتاً آقای (الف.ق) باید پاسخگو باشند.

 

این توافق در تاریخ 17/5/1394 در هشت بند و در سه نسخه تنظیم گردیده است و هر سه نسخه به امضاء طرفین رسیده ارزش واحد دارد.

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی مطلب مورد نظر

رزرو وقت مشاوره حقوقی با ما

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و وکیل متخصص، جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.