-

ساعات کاری دفتر

9:00 تا 18:00 
مطالب و اطلاعات حقوقی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400
صلحنامه انتقال سرقفلی به شریک

 صلحنامه انتقال سرقفلی به شریک

توجه داشته باشید این صلحنامه واجد اشکال است و توسط وکلای دادگران حامی تنظیم نشده است و صرفاً به عنوان نمونه عملی و اطلاع مخاطبان گرامی ارائه می شود.

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 1523

 

متن صلحنامه انتقال سرقفلی به شریک


طرفین صلح :

مصالح : آقای مهدی .... فرزند ارسلان بشناسنامه شماره ..... مورخ 1331/01/25 صادره از تهران ساکن تهران پاسداران .............. .
متصالحین : خانم آناهیتا ....... فرزند مهدی بشناسنامه شماره .... متولد 1359/02/03 صادره از تهران و خانم سوگل ..... فرزند مهدی بشناسنامه شماره .... صادره از تهران دارای حکم رشد کلاسه ...... دادنامه شماره ..... مورخ 84/07/04 اداره سرپرستی شعبه ۲۴۷ دادگاه عمومی خانواده ساکنین تهران خیابان سعادت آباد .......... باالمناصفه نسبت به مورد صلح.

 


مورد صلح:

کلیه حقوق عینیه و فرضیه و شرعیه و عرفیه مصالح نسبت به تمامی سهم الارث مصالح نسبت به دو باب مغازه واقع در خیابان سیروس (سرچشمه) و خیابان بهارستان اعم از حق سرقفلی و پروانه کسب و پيشه و تجارت غیره موضوع مورد اجاره اسناد شماره های ..... مورخ 45/08/15 دفترخانه ۴۶ تهران و ..... مورخ 29/01/22 دفترخانه ۱۰۴ تهران به هر عنوان که باشد بدون استثنا بنحوی که برای مصالح هیچگونه حقی و ادعایی باقی نماند.

 


مال الصلح:

مبلغ یک میلیارد ریال وجه رایج ايران که تماماً نقدا مصالح اقرار به دریافت آن نموده است.

متعاملین در کمال صحت و سلامت ضمن اطلاع کافی از کمیت و کیفیت مورد صلح و ارزش مورد صلح و محل مورد صلح با اجرای صیغه عقد صلح ایجاباً و قبولا این معامله را انجام و متعاقبا این صلحنامه را تتظیم و امضاء نمودند در حین معامله رعایت مفاد ۱۹۰ قانون مدنی گردید و اسقاط کافه خیارات از هر قبیل و بهر درجه از طرفین بعمل آمده. مصالح ضمانت کشف فساد مورد صلح را پذیرفت و این صلحنامه بین طرفین متعاملین و قائم مقام قانونی آنها از هر نظر اعتبار و مطابق ماده ۱۰ قانون مدتی تتظیم و لازم الاجرا می باشد و متصالحین اقرار به تصرف مورد صلح نمودند.

 


شرایط صلح :

سایر شرایط ضمن العقد صلح حاضر موارد زیر نیز شرط شد.

1- مصالح و قائم مقام آن مکلف است با اولین اخطار متصالحین یا قائم مقام نامبردگان پس از انجام تشریفات و آمادگی جهت انجام معامله در دفترخانه تعین شده توسط متصالحین سند انتقال رسمی را امضاء تماید اخطار مذکور بوسیله اظهارنامه یا تلگراف یا هر وسیله دیگر کافی است.

2- هرگونه تغیر آدرس باید حداکثر ۱۰ روز پس از تغییر آدرس به طرف دیگر اطلاع داده شود در غیر اینصورت آدرس تعین شده در این صلحنامه معتبر بوده و هر گونه ابلاغ و اخطاریه به آدرس مذکور در حکم ابلاغ واقعی است .

3- ............................................ .

4- ............................................ .

5- ........................................... .

 

(مهم ترین بخش در نگارش یک قرارداد همین قسمت شرایط قرارداد است که می تواند حسب مورد و با توجه به توافقات طرفین و ویژگی های معامله متفاوت باشد.توصیه می شود این قسمت حتما تحت نظر و بعد از مشاوره با یک وکیل تنظیم شود و در صورت امکان بهتر است نگارش کلی یک قرارداد خصوصاً بخش شرایط قرارداد را به یک وکیل متخصص دعاوی حقوقی و قراردادها بسپارید.)

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی مطلب مورد نظر

رزرو وقت مشاوره حقوقی با ما

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و وکیل متخصص، جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.