-

ساعات کاری دفتر

9:00 تا 18:00 
مطالب و اطلاعات حقوقی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 خرداد 1400
دادخواست، رای و دستور موقت حضانت و ملاقات فرزند

 دادخواست، رای و دستور موقت حضانت و ملاقات فرزند

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 5144

 

دادخواست ملاقات فرزند

خواهان : پریسا ...... نام پدر : علی   به نشانی تهران.خیابان امیرآباد ........

خوانده : پژمان ....... نام پدر : محمود    به نشانی :مجهول المکان

وکیل یا نماینده قانونی : مسعود محمدی وکیل پایه یک دادگستری

تعیین خواسته و بهای آن :

1- صدور دستور ملاقات فرزند

2- -سلب حضانت 

منضمات دادخواست :

1- سند طلاق شماره ......

2- وکالتنامه

شرح دادخواست حضانت و ملاقات فرزند

ریاست محترم دادگاه خانواده

با سلام و تقدیم احترام به استحضار می رساند :

موکل به موجب سند طلاق شماره ... از خوانده جدا شده است و فرزند مشترک ایشان به نام .... که 7 سال سن دارد نزد پدر می باشد متاسفانه خوانده محترم با وجود اینکه محل اقامت موکل تهران می باشد، فرزند را به شهر .... برده است و مانع ملاقات موکل و فرزندش می باشد نظر به مراتب فوق بدواً صدور دستور موقت جهت ملاقت فرزند و پس از آن رسیدگی و صدور حکم محکومیت خوانده به سلب حضانت به جهت تغییر محل اقامت کوک مورد تقاضا می باشد.

 

 

رای دادگاه - دستور موقت - ملاقات فرزند

پرونده کلاسه : ........

مرجع رسیدگی : شعبه 270 دادگاه خانواده تهران

دادنامه شماره : ......

خواهان : خانم پریسا ..... با وکالت آقای مسعود محمدی به نشانی تهران.میدان فاطمی.میدان گلها.

خوانده : آقای پژمان ..... با وکالت ......... به نشانی خیابان ولیعصر ....... .

خواسته : دستور 

گردشکار - خواهان دادخواستی به خواسته فوق بطرفیت خوانده بالا تقدیم داشته که پس از ارجاع به این شعبه و ثبت به کلاسه فوق و جری تشریفات قانونی فوق العاده / مقرر دادگاه بتصدی امضا کننده زیر تشکیل است و با توجه به محتویات پرونده ختم رسیدگی را اعلام و بشرح زیر مبادرت به صدور رای می نماید.

دستور موقت - ملاقات فرزند

در خصوص دادخواست خواهان خانم پریسا ... با وکالت آقای مسعود محمدی بطرفیت خوانده آقای پژمان ..... به خواسته صدور دستور موقت بر ملاقات فرزند 7 ساله مشترک به نام ندا با توجه به اینکه طرفین به لحاظ اختلافات فی ما بین جدا از یکدیگر زندگی می کنند و با عنایت به فوریت موضوع  از جهت رعایت عواطف مادر و فرزندی و اینکه اتخاذ تصمیم در وقت احتمال بروز لطمات روحی برای طرفین را در بر خواهد داشت.بدینوسیله با استناد به مواد 310،316،320 و 325 قانون آیین دادرسی مدنی مصوب 79 دستور موقت مبنی بر تحویل فرزند مشترک از ناحیه خوانده به خواهان به مدت 24 ساعت در هفته از ساعت 5 بعد از ظهر روز پنجشنبه لغایت ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه صادر و اعلام می نماید، بدین ترتیب که خواهان می تواند با مراجعه به حوزه انتظامی محل نگهداری فرزند مشترک ، فرزند را از خوانده (پدر) تحویل گرفته و پس از انجام ملاقات مجدداً در حوزه انتظامی تحویل نماید.قرار صادره به لحاظ فوریت امر قبل از ابلاغ قابل اجرا است.

دادرس شعبه 270 دادگاه خانواده تهران

 

 

گزارش اصلاحی - ملاقات فرزند

پرونده کلاسه : ............

مرجع رسیدگی : شعبه ۲۷۰ دادگاه خانواده تهران

دادنامه شماره : .........
‏خواهان : خانم پریسا .......  با وکالت آقای مسعود محمدی به نشانی تهران.میدان فاطمی.میدان گلها .... .

خوانده : آقاي پژمان ....... با وکالت خانم............. به نشانی.تهران.شهر ری ....... .

خواسته : ملاقات فرزند

گردشکار-خواهان دادخواستي به خواسته فوق بطرفیت خوانده بالا تقدیم داشته که پس از ارحاع به این شعبه و ثبت به کلاسه فوق و جري تشریفات قانوني فوق العاده/ مقرر دادگاه به تصدي امضا کننده زیر تشکیل است و با توجه به محتویات پرونده ختم رسيدگي را اعلام و بشرح زیر مبادرت بصدور راي مینماید.

گزارش اصلاحی

در خصوص دعوی خانم پریسا  ..... با وکالت آقای مسعود محمدی بطرفیت آقای پژمان ..... با وکالت خانم ..... به خواسته ملاقات فرزند ۷ ساله مشترک بنام ندا نظر به اینکه طرفین پس از انجام مذاکرات سازش در دادگاه توافقاتی انجام و تقاضای صدور گزارش اصلاحی بر مبنای توافقات به شرح آتی نمود ند: هر سه هفته یکبار فرزند مشترک بمدت ۳۸ ساعت از ساعت ‎٩‏ شب چهارشنبه لغایت ۱۱ صبح روز جمعه بعد جهت ملاقات به مادر تحویل شود . محل تحویل و استرداد طفل اقامتگاه والدین خواهان (سعادت آباد) می با شد و خواهان قبول نمود که فرزند را در طی مدت ملاقات در همین محل نگهداری و ملاقات نماید .«ضمنا تاريخ اولین تحویل جهت ملاقات چهارشنبه ‎٩۲/۱۰/۲۵‏ تعیین گردید. مطابق مواد ۱۷۸/۱۸۰/۱۸۴ قانون آیین دادرسی مدنی گزارش
اصلاحی بشرح فوق صادر و اعلام می گردد.مفاد ساز شنامه قطعی و نسبت به طرفین .وراث و قائم مقام قانونی ایشان نافذ و معتبر می باشد.

دادرس شعبه ۲۷۰ دادگاه خانواده ۲ تهران 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی مطلب مورد نظر

رزرو وقت مشاوره حقوقی با ما

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و وکیل متخصص، جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.