-

ساعات کاری دفتر

9:00 تا 18:00 
مطالب و اطلاعات حقوقی
تاریخ انتشار: پنجشنبه 02 بهمن 1399
طلاق توافقی در یک روز !!!

 طلاق توافقی در یک روز !!!

در سیستم حقوقی ما ماننند اکثر کشورها طلاق شرایط و تشریفاتی دارد که مهم ترین آنها اجازه، دستور و جواز طلاق از طرف دادگاه خانواده است.وجه مشترک تمامی انواع طلاق نیز همین است و متصور نیست که طرفین بدون اجازه و حکم دادگاه خانواده بتوانند طلاق بگیرند.(به استثنای مورد مذکور در ماده 15 قانون حمایت خانواده مصوب سال 1391) بسیار دیده می شود که همکاران وکیل و افرادی که در قالب موسسه حقوقی فعالیت هایی مشابه حرفه وکالت انجام می دهند تحت عنوان طلاق توافقی در یک روز، تبلیغ نموده و اقدام به جذب موکل و مخاطب می نمایند.با یک پاسخ ساده به این سوال به تشریح امکان یا عدم امکان تعیین مدت زمان انجام طلاق توافقی می پردازیم و آن پاسخ کوتاه اینکه " انجام طلاق توافقی در یک روز قطعاً ممکن نیست و این چیزی جز فریب و دروغ نمی تواند باشد".

 

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 2406

 

 

آیا انجام طلاق توافقی در یک روز ممکن است ؟

  • در حال حاضر و با توجه به تغییرات اخیر در قانون حمایت خانواده و نیز دستور العمل های رییس قوه قضاییه انجام طلاق توافقی در یک روز ممکن نیست.
  • متاسفانه همکاران وکیل و موسسات حقوقی که بهتر است به دسته اخیر دلالان حقوقی بگوییم بی پروا و فارغ از اخلاق در این خصوص تبلیغ نموده و افراد و متقاضیان را فریب می دهند.
  • طلاق توافقی تشریفاتی دارد که طرفین ناگزیر از انجام ان ستند به عنوان مثال فقط ثبت دادخواست طلاق توافقی و ارجاع پرونده به یک شعبه در دادگاه خانواده حداقل سه روز زمان می برد.
  • تا چند سال پیش (اواسط سال 97) امکان انجام طلاق توافقی حتی در چند ساعت هم وجود داشت و خود ما در دفتر وکالت دادگران در بسیاری از موارد حتی در زمانی کمتر از یک روز هم طلاق توافقی را انجام می دادیم اما در زمان نگارش این مطلب (اوایل سال 2021 میلادی و 1400 شمسی) چنین امکانی قطعا دیگر وجود ندارد.
  • مدعی هستیم با روشی که ما در این دفتر وکالت داریم طلاق توافقی را در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن و متصور (حدود 2 ماه) به انجام می رسانیم و عمیقاً به هموطنان گرامی توصیه می شود فریب تبلیغات این افراد را نخورده چرا که معمولاً پس از انعقاد قرارداد و دریافت وجه متاسفانه دیگر پاسخگو نیستند.

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی مطلب مورد نظر

رزرو وقت مشاوره حقوقی با ما

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و وکیل متخصص، جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.