-

ساعات کاری دفتر

9:00 تا 18:00 
مطالب و اطلاعات حقوقی
تاریخ انتشار: یکشنبه 22 تیر 1399
هزینه های طلاق توافقی

 هزینه های طلاق توافقی

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 2130

 

هزینه های طلاق توافقی :

هزینه های طلاق توافقی شامل چند مورد می شود که در ادامه خواهد آمد: 

  • هزینه های ثبت دادخواست و در خواست طلاق توافقی در حدود دویست هزار تومان است (2,000,000 ریال).

 

  • دستمزد وکیل طلاق توافقی حدود 12 میلیون تومان است. این مبلغ با توجه به دادگاه صالح و شهری که باید دعوا در آن طرح شود و پیچیدگی کار تعیین می شود و ممکن است تغییر کند.

 

  • همچنین طرفین می توانند فقط یک وکیل به همراه داشته باشند (برای یکی از زوج یا زوجه) و طرف دیگر خود در مراحل کار همراه بوده و حضور داشته باشد. گاهی یکی از طرفین وکیل داشته و از طرف دیگر می خواهد که وکیل خود را معرفی نماید تا با وکیل او برای انجام تشریفات طلاق، همراه و هماهنگ شود. در این صورت دستمزد وکیل مبلغی در حدود 10 میلیون تومان می شود.

 

  •  هزینه های ثبت طلاق در دفترخانه طلاق، به طور متغیر و کاملاً سلیقه ای است. دفترخانه های طلاق مبلغی حدود 600,000 تومان به عنوان دستمزد اخذ می نمایند.

 

  • گاهی سوال می شود که آیا این امکان وجود دارد که هر دوی زوج و زوجه به یک وکیل وکالت طلاق توافقی دهند و این یک وکیل کار هر دو را انجام دهد، پاسخ این است که خیر، برای انجام طلاق توافقی اگر هیچ یک نمی خواهند در مراحل دادگاه دخالت و حضور داشته باشند ، باید هر یک وکیل جداگانه داشته باشند ولی این امکان وجود دارد که در صورت توافق، هر دو به وکلای این دفتر وکالت، برای انجام اینکار اعطای وکالت نمایند که در این صورت دو وکیل از دفتر وکالت ما پروسه و تشریفات کار را انجام داده و در کمترین زمان، حکم طلاق را گرفته و بعد از ثبت آن، مدارک تحویل موکل می گردد.

 

 

مطالب مرتبط با طلاق توافقی :

1- وکیل خوب برای طلاق توافقی در تهران - ایران

2- اعتراض به حکم طلاق، راههای اعتراض

3- دلایل و موارد 9 گانه طلاق به درخواست زن

4- چگونه یک وکیل خوب و مجرب برای طلاق و خانواده پیدا کنم؟

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی مطلب مورد نظر

رزرو وقت مشاوره حقوقی با ما

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و وکیل متخصص، جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.